niedziela, 11 stycznia 2009

Oprogramowanie dla Symbiana S60 3rd, które mam zainstalowane na mojej Nokii E70

Od roku używam Nokii E70, wyposażonej w system Symbian S60 3 edycja. Postanowiłem się pochwalić programami, które mam na niej zainstalowane i których częściej lub rzadziej używam.

  • Cryptex - prosta aplikacja do szyfrowania danych
  • Token GSM z Eurobanku
  • Bombus - klient Jabbera
  • Avantgo - aplikacja do ściągania i przeglądania stron WWW offline
  • CellPos - do tworzenia mapy nadajników sieci komórkowych (płatna)
  • putty - wiadomo - klient SSH
  • Gmail - klient Gmail :)
  • LogExport - eksportuje rejestr połączeń do pliku .CSV
  • Screenshot - zrzut ekranu do pliku w pamięci telefonu
  • VNCViewer - klient VNC
  • Mirror Lite - aplikacja zapisująca kopie wszystkich przychodzących (w wersji płatnej także wychodzących) wiadomości tekstowych
  • HandyWi - skaner sieci Wi-Fi
  • FontMagnifier - aplikacja do zmiany rozmiaru czcionki na ekranie telefonu
  • Spam Manager - filtr przychodzących połączeń i sms-ów
  • NaviExpert - nawigacja satelitarna (płatna)
  • KeePassJ2ME - rozbudowane narzędzie do zarządzania hasłami; komórkowa wersja programu KeePass
  • Swim - narzędzie do automatycznej, cyklicznej synchronizacji kalendarza, notatek, kontaktów z serwisami internetowymi (np. GooSync, MobiCal, Nokia Backup)
  • Google Maps - mapy Google w komórce. Ustalanie położenia na podstawie sygnału GPS lub lokalizacji stacji bazowych GSM/UMTS, wyznaczanie tras, widok z satelity.
  • Mobbler - mobilny odtwarzacz i scrobbler dla serwisu last.fm
  • Y-Browser - menadżer plików
  • Handy Calendar - rozbudowany zamiennik kalendarza systemowego (płatny)
Wiele z powyższych programów ma także wersje dla innych wersji Symbiana S60, S80, S90 oraz UIQ.

Ponadto korzystam z płatnej wersji usługi GooSync, umożliwiającej synchronizację kalendarza i kontaktów telefonu z Kalendarzem Google i kontaktami Gmail.

9 komentarzy:

Anonimowy pisze...

Witam serdecznie

Ciekawy wpis. Posiadam też Nokię n95 8g i używam Symbian s60. Szkoda, że tak krótko pan opisał te programy.

Przydałby się dokładniejszy opis i czy warto dany program instalować, czy nie warto.Chodzi mi o pana opinie.

Ja używam NaviExpert do nawigacji GPS, Sport trackera, Google maps i Nokia maps a i Gingera ostatnio.

Pozdrawiam serdecznie

Anonimowy pisze...

Bardzo ciekawie napisane. Jestem pod wielkim wrażaniem.

Anonimowy pisze...

Bardzo dobry wpis. Pozdrawiam serdecznie.

Anonimowy pisze...

Akurat na oprogramowaniu do telefonów ja się całkowicie nie znam ale z tego co mi wiadomo to zbyt dużo nie różnią od tych z komputerów. Moim zdaniem warto na pewno w firmie używać sprawdzonych systemów IT. Ja jestem bardzo zadowolony z oprogramowania od https://www.connecto.pl/ na którym pracuje mi się najlepiej.

Dagmara Fafińska pisze...

Bardzo fajnie zostało to napisane.

Joanna Zadrożna pisze...

Akurat jeśli chodzi o samo oprogramowanie to ja się dokładnie na tym nie znam. Jednak jak czytałam na stronie https://twojepc.pl/news40584/Jaki-firewall-dla-malej-firmy-wybrac.html to w każdej firmie praktycznie ważne jest to aby mieć dobre zabezpieczenie w postaci firewall.

Adrian Moczyński pisze...

Moim zdaniem bardzo fajnie opisany problem. Pozdrawiam serdecznie.

Daniel Pawski pisze...

Korzystanie z dobrego oprogramowania w dzisiejszych czasach jest niezwykle ważną kwestią. Muszę przyznać, że jeśli chodzi o mnie to ja również doceniam to co napisano w http://affmarketing.pl/jaki-system-wideokonferencyjny-dla-malych-firm/ czyli korzystanie ze sprawdzonego systemu wideokonferencji dla małych firm.

Wojciech Roszkowski pisze...

Bardzo fajny artykuł. Jestem pod wrażeniem.

Obserwatorzy

Popularne posty